Re: Mobilt bredbånd, Nokia 6120C og FreeBSD

From: Mads Samsing (none@mads--samsingweb.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 25 Feb 2008 - 13:40:37 CET

Date: Mon, 25 Feb 2008 13:40:37 +0100 (CET)
Subject: Re: Mobilt bredbånd, Nokia 6120C og FreeBSD
From: "Mads Samsing" <none@mads--samsingweb.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

Jeg har endnu ikke fået modemmet. Min bestyrelse besluttede på et møde i
weekenden, at tilbyde mig et. Nu vil jeg bare lige finde ud af, om det
fungerer som det skal med FreeBSD.

Muligvis har jeg fundet noget:
http://www.mavetju.org/weblog/html/00192.html

- Mads

--

- Mads Samsing, mads [at] samsingweb [dot] dk