Mobilt bredbånd, Nokia 6120C og FreeBSD

From: Mads Samsing (none@mads--samsingweb.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 25 Feb 2008 - 11:46:38 CET

Date: Mon, 25 Feb 2008 11:46:38 +0100 (CET)
Subject: Mobilt bredbånd, Nokia 6120C og FreeBSD
From: "Mads Samsing" <none@mads--samsingweb.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

Hej alle.

Jeg har fået mig en IBM ThinkPad X40. En dejlig lille maskine, hvor
FreeBSD synes at være et oplagt OS-valg. Jeg har dog to problemstillinger,
der gør, at jeg holder mig lidt tilbage fra at skifte fra Windows.
Forhåbentlig kan jeg få hjælp her!?

Det drejer sig om:

- Telia Mobilt Bredbånd
Vil det virke med FreeBSD? Jeg har set et par enkelte guider til, hvordan
det kan sættes op på Ubuntu Linux, men er der nogen der har erfaringer med
det på FreeBSD?

- Synkronisering med Nokia 6120C
Efter hvad jeg har læst mig frem til indtil videre, så ser det ret håbløst
ud med mulighederne for, at synkronisere en Nokia 6120C (med S60) telefon
med andet end Windows. Er der nogen, der har erfaringer med dette?

--
Mads Samsing,
mads [at] samsingweb [dot] dk