Re: Perl fejl

From: Jakob Breivik Grimstveit (none@jakob--grimstveit.no.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 19 Feb 2008 - 14:06:13 CET

Date: Tue, 19 Feb 2008 13:06:13 +0000
From: "Jakob Breivik Grimstveit" <none@jakob--grimstveit.no.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Perl fejl

On Feb 19, 2008 12:25 PM, Samir Mulasalihovic <none@sms--struernethosting.dk.lh.bsd-dk.dk> wrote:

> Jeg har opdaget en besynderlig ting på min server; den kommer hele tiden
> med følgende fejl: ELF interpreter /libexec/ld-elf.so.1 not found

OS-oppgradering i det siste? Trur eg ville tatt ein ekstra installworld ...

Med mindre du har noko som går i ein chroot eller noko, så denne fila
ikkje blir funne. Eksisterer ikkje fila i det heile?

Kva prøver du på når denne feilen kjem? Kva OS/versjon er det?

Med så lite info er det einaste me kan gjere er å søke etter
feilmeldinga på Google - og det kan du også klare. Kom med litt meir
info om kva som går galt, og du vil sikkert få hjelp.

--
Jakob Breivik Grimstveit - http://grimstveit.no/jakob - +47 48298152