Re: Fjerne "recieved from" i Postfix?

From: Jette Derriche (none@bsd-dk--nerdgirl.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 05 Feb 2008 - 08:22:26 CET


Subject: Re: Fjerne "recieved from" i Postfix?
From: Jette Derriche <none@bsd-dk--nerdgirl.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: Tue, 05 Feb 2008 08:22:26 +0100


On Tue, 2008-02-05 at 02:04 +0100, Mikkel C. Simonsen wrote:
> Jette Derriche wrote:
> > Ærgeligt at jeg ikke kan få flere faste IP'er hos YouSee... deres
> > support brilliere i forhold til TDC's, så vi håber de besinder sig,
> > eller at en ISP med et bedre produktudvalg får noget udstyr installeret
> > på vores central...
>
> Jeg synes normalt TDCs support er glimrende (når du er erhvervskunde).
> Det kan du sagtens blive uden et firma :)

Det burde bare ikke være nødvendigt at være erhvervskunde for at få en
ordenlig support.

Jeg besluttede mig for at relaye gennem TDC's mail-server. I deres faq
fandt jeg navnet på en server, men den afviste mine forsøg på relay.
Derfor skrev jeg til kundeservice.
Jeg fik ret hurtigt et svar, men de havde helt tydeligt ikke læst min
mail. Der var intet svar på mit spørgsmål, til gengæld bad de mig om at
installere "Netsupport" - som er en Windows applikation - selvom det
tydeligt fremgik af min mail, at jeg benytter et helt andet (og bedre)
OS.

Det er mangel på respekt for betalende kunder, i en grad jeg har svært
ved at sætte ord på.

Da jeg fik fat i YouSee, følte jeg derimod at personen i den anden ende
have en interesse i at jeg fik mit problem løst.

Når man har talt med en supporter der hjælper, og oven i købet er flink
og rar, så sidder man altid bagefter og er meget taknemmelig. Det synes
jeg siger meget om support-niveauet på disse breddegrader.

/Jette



This archive was generated by hypermail 2b30 : Fri 29 Feb 2008 - 23:00:01 CET