Re: Fjerne "recieved from" i Postfix?

From: Jette Derriche (none@bsd-dk--nerdgirl.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 04 Feb 2008 - 23:14:30 CET

Subject: Re: Fjerne "recieved from" i Postfix?
From: Jette Derriche <none@bsd-dk--nerdgirl.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: Mon, 04 Feb 2008 23:14:30 +0100

On Mon, 2008-02-04 at 17:37 +0100, Uffe R. B. Andersen wrote:
> Hvem til eller hvor henvendte du dig, for at få åbnet op for port 25?

Ja, jeg lagde jo ud med urigtige oplysninger.. slemme mig. Men som du
kan se i mit indlæg af 31/1 kl. 9:55, så korrigerede jeg mig selv... Det
er YouSee jeg er kunne hos. Jeg ved ikke om det har nogen betydning, men
i hvert fald så ringede vi bare og bad om at få porten åbnet. Vi læste
et sted at man har lov til at få åbnet, hvis man har en fast IP og egen
server.
Du må ikke spørge hvor jeg læste det, det er jo mere end 48 timer
siden ;-)

Ærgeligt at jeg ikke kan få flere faste IP'er hos YouSee... deres
support brilliere i forhold til TDC's, så vi håber de besinder sig,
eller at en ISP med et bedre produktudvalg får noget udstyr installeret
på vores central...

/Jette