Postfix og ??

From: Martin Jensen (none@martin--dothost.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 04 Feb 2008 - 21:51:31 CET

Date: Mon, 04 Feb 2008 21:51:31 +0100
From: Martin Jensen <none@martin--dothost.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Postfix og ??

Hej alle,

Jeg er ved at sætte en testserver op som jeg har installeret FreeBSD
samt Postfix 2.4 og squirrelmail på da jeg MEGET gerne vil have skiftet
vores Windows mailservere ud.
Den installation jeg har lavet kører med virtuelle brugere og med maildir.

Jeg syntes bare jeg mangler noget funktionalitet såsom mulighed for at
oprettet mailinglister, og autorespondere.
(Når jeg siger mailinglister skal det blot være en funktion der gør at
brugeren kan videresende eks. mail@domain.tld til både
bruger1@domain.tld samt bruger2@domain.tld.)

Jeg har kikket lidt omkring, men ville gerne have jeres anbefalinger med
hensyn til hvad i kører med?

På forhånd tak!

--
Med venlig hilsen