Re: IP adresser og ISP'er, (tidligere: Fjerne "recieved from" i Postfix?)

From: Søren Klintrup (none@soren--klintrup.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 01 Feb 2008 - 01:04:52 CET

Date: Fri, 01 Feb 2008 01:04:52 +0100
From: Søren Klintrup <none@soren--klintrup.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: IP adresser og ISP'er, (tidligere: Fjerne "recieved from" i	Postfix?)

Mikkel C. Simonsen wrote:

> Nej, det koster 800 kr. at få din RIPE ansøgning behandlet. Du skal
> "kun" betale de 800 kr. uanset om det er 8 eller 128 ip-adresser du
> ansøger om. Du har ingen månedlige afgifter eller lign.

Jeg er som sagt aldrig blevet faktureret for at få en IP blok tildelt
fra TDC på deres erhvervslinier, og har efterhånden gjort det 3 gange
(ikke det bedste statistiske grundlag, men trods alt bedre end 1 gang),
man skal bare gøre det i umiddelbar forbindelse med bestilling af
linien, hvis man først gør det 6 måneder efter, kommer man til at betale
lidt.

/Søren