Re: Hukommelse for workstation/server Fully buffered

From: Henrik Lund Kramshøj (none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 22 Dec 2008 - 12:16:20 CET

From: Henrik Lund Kramshøj <none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Hukommelse for workstation/server Fully buffered
Date: Mon, 22 Dec 2008 12:16:20 +0100

On 22/12/2008, at 10.45, Mic J wrote:

> Tak Niels
>
> Jeg prøver din metode. ;)
>
> Til Henrik - Fandt du ud af hvorfor din fully buffered ram ikke
> virkede?
Fordi fully buffered er anderledes end "normal ram" og det er kun
bestemte modeller
og bundkort der bruger det.

Så hvis din maskine bruger fully buffered SKAL du bruge fully
buffered, ellers ikke
- meld gerne ind hvis jeg har misforstået

Jeg bruger selv kingston.com som en anden angav og det virker for mig.
I det pågældende
tilfælde kunne jeg dog ikke finde en leverandør med RAM til en sun
X2100 på lager og prøvede at være "smart".

Jeg gav det til en glad IRC bruger og forventer at han en dag giver en
burgah :-)

Mvh

Henrik

--
Henrik Lund Kramshøj, Follower of the Great Way of Unix
hlk@security6.net, +45 2026 6000 cand.scient CISSP CEH