Re: oplæg til website - mybsd.dk

From: Laust S. Jespersen (none@L--ust.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 11 Dec 2008 - 22:18:53 CET

Date: Thu, 11 Dec 2008 22:18:53 +0100
From: "Laust S. Jespersen" <none@L--ust.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: oplæg til website - mybsd.dk

Loke Dupont wrote:

> mybsd.dk <http://mybsd.dk>
God idé og med lidt held gider nogle af dem der har leveret input til
faq'en også at levere noget dertil.
> Og måske kan vi fedte os til en plads på bsd-dk.dk
> <http://bsd-dk.dk> under 'Diverse
> vejledninger'... Jeg ved ikke hvem man skal bage en kage til, for at stå
> dér ;-), men det ville da være fint hvis vi på den måde kan samle vores
> viden under en fælles hat...
Det må vist være enten bestyr eller webmesteren ;)

> Der ligger også en god bunke information i BSD-DK FAQ'en:
> http://www.batmule.dk/BSD-DK/BSD-DK_FAQ.txt
>
> Dette kunne nok også struktureres lidt og præsenteres smartere, dette er
> jeg ganske overbevist om at det ville have glæde af.
Enig, txt er fint nok til små ting, men nu er der 53 spørgsmål, så
begynder formatet virkelig at vise sin bagside.
(så er det til gengæld nemt at søge i :) )

--
Med venlig hilsen / Best Regards
Laust Jespersen

http://www.ust.dk ====================================================================== Viking Rule of Acquisition 1: Remember where you beached the long ship