Re: Alternativ til Soekris

From: jkv (none@jkv--unixcluster.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 06 Dec 2008 - 13:50:11 CET

Date: Sat, 06 Dec 2008 13:50:11 +0100
From: jkv <none@jkv--unixcluster.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Alternativ til Soekris

Lars Bonnesen wrote:

> Skal også investere i et par af disse - hvordan med kabinet og ikke
> mindst strømforsyning - hvad vil I anbefale
Jf. mini-itx.com passer D945GCLF2 ikke i en morex 3688, men jeg har dog
også fundet andre der siger at boardet passer. Problemet skulle efter
signe være en heatsink der er for stor. Ved ikke om problemet i
virkeligheden er at folk blander D945GCLF2 og D945GCLF samme, heatsinken
på D945GCLF2 er nemlig mindre end den på D945GCLF..
Nå, anyways jeg tror enden på det bliver at jeg købe morex cubid 3688
som care, hvis så ikke der er plads pga. heatsink må jeg udskifte den
med en midre.

/jkv