KDE 4

From: Tom-Pele Olsen (none@tom-pele--olsen.gl.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 22 Aug 2008 - 02:18:41 CEST

From: Tom-Pele Olsen <none@tom-pele--olsen.gl.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: KDE 4
Date: Thu, 21 Aug 2008 22:18:41 -0200

Hej Gruppe

Jeg prøver at installere kde 4 ovenover min kde 3.5 på Freebsd 7.x
Er der nogen der stopper ved redland ?

snip start
_____

gmake[1]: *** [redland-db-upgrade] Error 1
gmake[1]: Leaving directory
`/usr/ports/textproc/redland/work/redland-1.0.7/utils'
gmake: *** [all-recursive] Error 1
*** Error code 2

Stop in /usr/ports/textproc/redland.
*** Error code 1

Stop in /usr/ports/textproc/redland.
____
snip slut

jeg har prøvet bagefter installere dependencies først bagefter, og tildels
make deinstall og make reinstall på nogle porte den har stoppet ved; og
herefter kommet lille smule videre , men kan ikke rigtig komme videre med
redland selv om jeg opdateret min /usr/ports.

 -- Tak --

mv. Tom-Pele