Re: Soekris Server - nyt spørgsmål: FreeNas

From: Henrik Lund Kramshøj (none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 30 Apr 2008 - 08:43:42 CEST

From: Henrik Lund Kramshøj <none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Soekris Server - nyt spørgsmål: FreeNas
Date: Wed, 30 Apr 2008 08:43:42 +0200

On 29/04/2008, at 22.34, Gregers Petersen wrote:

> Glemte at nævne et par alternativer til Soekris - køb en Linksys
> NSLU2 eller Asus WL-500GP wifi router, du kan installere OpenWrt på
> begge og performance er ok (+ pris på omkring 5-600,-)

I det nye BSD Magazine er der også en artikel om NetBSD på NSLU2

Det nye blad er efter min mening værd at købe, om ikke andet for at
støtte initiativer
i den retning - så BSD ikke ser så død ud i offentligheden :-)

http://www.bsdmag.org/
30 EUR for et års abbonnement med 4 blade

plus de søger artikler - så kom igang :-)

Mvh

Henrik

--
Henrik Lund Kramshøj, Follower of the Great Way of Unix
hlk@security6.net, +45 2026 6000 cand.scient CISSP CEH