Re: Soekris Server

From: Line Wolff (none@line--nelja.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 30 Apr 2008 - 15:07:23 CEST

Date: Wed, 30 Apr 2008 15:07:23 +0200
From: Line Wolff <none@line--nelja.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Soekris Server

Phil Regnauld wrote:
> Udskiftning af CF kort når systemet står i anden side af verden, eller
> endnu værre, i skabet under konens 23 skopar, så er en solid løsning
> til at foretrække.
>
> Og når vi nu snakker mails, er det en god måde at miste dem :)

Det var krav jeg ikke lige havde læst ud af Kristians mail. Når der
fokuseres så meget på strømforbrug, formoder jeg at maskinen står hjemme
og ikke i et hostingcenter på den anden siden af kloden ;-)

Jeg vil stadig sige, at CF er en fin - og ikke mindst meget billig -
mulighed for Kristian. Sådan nogle størrelser kan jo også smides op i et
gmirror, hvis man er til den slags finurligheder. Jeg kører selv en CF
løsning i en box uden roterende dele, og det fungerer skønt! Og det har
været billigt ;-)

/ Line