Soekris Server

From: Kristian Møllenborg (none@kristian--mollenborg.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 29 Apr 2008 - 13:26:48 CEST

Date: Tue, 29 Apr 2008 13:26:48 +0200 (CEST)
Subject: Soekris Server
From: Kristian Møllenborg <none@kristian--mollenborg.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

Hejsa *BSD'ere!

Jeg har læst en del indlæg her på listen og forskellige blogs - til dels
skrevet af medlemmer på denne liste - ang. brug af en Soekris til små
serveropgaver.

Jeg kan godt lide ideen om et effekt forbrug på ca. 10W.

Kan jeg bruge en Soekris til at være webserver, men være uden harddisk -
så den kun bruger CF kortet som disk? Det ville jo nok blive uden swap
(kan man det?).

Ville det gå helt galt at bruge den til mailserver også?

Det jeg tænker på er at CF-kort har en grænse for hvor mange gange der kan
skrives på det - ville det give problemer mht at køre web og evt mail på
serveren?

Mvh
..kristian