Apache stopper ved newsyslog

From: Morten Winther (none@freebsd--mwi.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 28 Apr 2008 - 22:21:50 CEST

Date: Mon, 28 Apr 2008 22:21:50 +0200
From: Morten Winther <none@freebsd--mwi.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Apache stopper ved newsyslog

Hej

Jeg har pludselig fået et problem med at Apache stopper ved midnat når
syslog genstarter apache for at vende loggen.

Det er kommet efter jeg har upgraderet til FBSD 7.0. Det sjove (ha ha)
er at det kun fejler hver 2-3 dag, de andre dage virker det normalt som
det altid har gjort.

Nogen idéer?

Jeg ville gerne sende noget med fra loggen, men jeg har kun dette fra
/var/log/messeges

Apr 28 00:00:02 lux1 kernel: pid 26119 (httpd), uid 0: exited on signal
10 (core dumped)

Lige nu har jeg lavet et lille sh script der tjekker om apache køre
hvert minut, men jeg vil gerne finde af hvad der sker.

# pkg_info | grep apache
apache+mod_ssl-1.3.41+2.8.31 The Apache 1.3 webserver with SSL/TLS
functionality

# tail /etc/newsyslog.conf
/usr/web/log/pf_access-log 640 31 * @T00 B
/var/run/httpd.pid 30