Re: PHP - simplexml driller

From: Benny Simonsen (none@bsd-dk--slbs.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 24 Apr 2008 - 18:21:50 CEST

To: bsd-dk@bsd-dk.dk
From: Benny Simonsen <none@bsd-dk--slbs.dk.lh.bsd-dk.dk>
Date: Thu, 24 Apr 2008 18:21:50 +0200
Subject: Re: PHP - simplexml driller

> Som jeg læser din fejl meddelse, så skal du loade simplexml før dit
> SPL modul!?

Hej

Selvom jeg flytter simplexml op, så virker det stadig ikke,

jeg fandt et link [1] til lorder til at ordne rækkefølgen - også uden
hjælp.

Jeg har minimeret setuppet til een php fil:
ex1.php:
<?php
echo "Simple\n";
?>

$ php ex1.php
Segmentation fault: 11 (core dumped)
$

Men nu efter at jeg har rebootet maskinen (efter portupgrade -rf
gnutls)
og nu er der lidt mere der virker, men simplexml gør ikke.

Nu er det kun typo3 som ikke virker, her kommer der en fejl, selvom
simplexml ikke er enablet.

Fatal error: Interface 'SeekableIterator' not found in /usr/local/www/ms-maskiner.dk/sandbox/data/typo3conf/ext/lib/class.tx_lib_object.php(606) : eval()'d code on line 1

Jeg har sat maskinen igang med "portupgrade -rf php5".

/Benny

1: