Re: USB2 til PATA 2.5" HD adapter

From: Jesper Skriver (none@jesper--skriver.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 17 Apr 2008 - 09:35:12 CEST

Date: Thu, 17 Apr 2008 09:35:12 +0200
From: Jesper Skriver <none@jesper--skriver.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: USB2 til PATA 2.5" HD adapter

On Wed, Apr 16, 2008 at 07:17:24PM +0200, Flemming Jacobsen wrote:

> Ved du om de sender fra Europa, eller skal man regne med at
> betale told og tilhørende dumme-bøde til post.dk?

De sender world wide, personligt har jeg bestilt adskillige ting
som er blevet sent til Cypern uden problemer, og jeg ved at andre
faaet dem sendt til England uden problemer - jeg har ingen
erfaring med Danmark.

/Jesper

--
Jesper Skriver, jesper(at)skriver(dot)dk  -  CCIE #5456

One Unix to rule them all, One Resolver to find them, One IP to bring them all and in the zone to bind them.