Re: USB2 til PATA 2.5" HD adapter

From: Carsten Jensen (none@tomse--tomse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 16 Apr 2008 - 15:27:40 CEST

Date: Wed, 16 Apr 2008 15:27:40 +0200
From: Carsten Jensen <none@tomse--tomse.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: USB2 til PATA 2.5" HD adapter

Gregers Petersen wrote:
> Nogen der ved hvor man kan købe en simpel USB2 til 2.5" PATA HD
> adapter, i form af et samlet kabel (jeg har nu et par gange været ude
> for at stå og mangle sådan en "dims", i situationer hvor jeg ikke lige
> havde en tom ekstern 2.5" box og så endte med at bruge en del tid på
> at flytte rundt på ting og tilbage igen) ?

Nierle.dk
har en 3 i 1 konverter... 2½" Pata, 3½" Pata, og SATA
nærmere betegnet fx denne
http://www.nierle1.com/s01.php?sid=PG006021509429098964715342909896&cur=dkr&sp=dk&ag=1&pp=aa&bnr=5191

ud over det har de også en masse sjove gadgets som er komplet
ubrugelige.. som fx USB missil batteri osv :-D

Mvh Carsten