Re: Hvordan smadrer man sin MBR?

From: Lars Bonnesen (none@lars.bonnesen--gmail.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 21 Sep 2007 - 09:26:14 CEST

Date: Fri, 21 Sep 2007 09:26:14 +0200
From: "Lars Bonnesen" <none@lars.bonnesen--gmail.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Hvordan smadrer man sin MBR?

On 9/21/07, Erik Cederstrand <none@erik--cederstrand.dk.lh.bsd-dk.dk> wrote:

> Great, nu mangler jeg bare en sponsor til 3.000 harddiske til mit
> speciale. Og en underbetalt børnearbejder til at stå klar med en hammer :-)

Netop det minder mig om min søns børnehave. De spurgte mig, om jeg
havde nogle aflagte computere, som børnene kunne få. Jeg troede, at de
mente nogle, der virkede, og som børnene kunne bruge til at spille på
og andet, men nej... det viste sig, at der var nogle børn, der godt
kunne lide at splitte ting ad på en destruktiv måde, og computere var
i den forbindelse i meget høj kurs... Der sad nogle stykker som
tidsfordriv med en hammer og en skruetrækker og smadrede computere -
på den måde kunne de åbenbart holdes nogenlunde i ro...

Du kan sende dine 3.000 harddiske til dem.

Vh, Lars.