Re: Cybercity ADSL og mailserver

From: Hack Kampbjørn (none@bsd-dk--hack.kampbjorn.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 07 Sep 2007 - 21:41:22 CEST

Date: Fri, 07 Sep 2007 21:41:22 +0200
From: Hack Kampbjørn <none@bsd-dk--hack.kampbjorn.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Cybercity ADSL og mailserver

Kim Gert Nielsen wrote:

> Ja det er helt korrekt. Du skal blot afregistrere dig hos Spamhaus og så
> virker det. Helt uden brug af smarthost. Det eneste du får ud af at
> bruge smarthost med CC er at du også rammer i de mail problemer de har
> haft.
>
> Mvh
> Kim

Det er rigtig nok med spamhaus men ikke for andre der bruger deres
database. De kan være umulige at komme af uden en RDNS. Jeg går med
tænker om at droppe CC kun for alt det besvære med at fjerne mit IP fra
forskellige lister som CC har tilmeld den til. Hvis de i det mindst
kunne fjerne 'adsl' fra min PTR

    ----- The following addresses had permanent fatal errors -----
<none@stas--example.com.lh.bsd-dk.dk>
     (reason: 553 Dynamic pool 212.242.231.7.
<http://unblock.secureserver.net/?ip=212.242.231.*>)

--
Med venlig hilsen / Kind regards

Hack Kampbjørn