SV: 6.2-RELEASE-p4/SMP: fault on nofault entry

From: Gert Lynge (none@gert--lynge.org.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 07 Sep 2007 - 09:18:51 CEST

From: "Gert Lynge" <none@gert--lynge.org.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: SV: 6.2-RELEASE-p4/SMP: fault on nofault entry
Date: Fri, 7 Sep 2007 09:18:51 +0200

>Ja, du har jo for så vidt ret, at der så ikke er nogen grund til at
>skifte, men du kan jo også vende det om og sige, at det så er en
>gylden anledning. :-)
Jo, men lidt trælst at skulle rykke en productionserver ned i et par dage
pga. ominstallation. Når der nu er andet at prøve først :-)

>Har det løst problemet helt, ved at stoppe xcache?
Indtil videre ja - men jeg har kun 6-7 dages oppetid efter det - og sidst
gik der 10 dage før fejlen kom... Så det er lidt tyndt grundlag endnu...
Det har hjulpet _MARKANT_ på antallet af fejl at slå HTTP Accept Filters fra
(med det slået til kommer fejlen flere gange dagligt).

Ellers må jeg jo bare til at køre shutdown -r fra crontab hver nat ;-)

MVH
   Gert Lynge