Re: Intel 965 GM Express chips

From: Sven Esbjerg (none@list0--xbsd.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 04 Sep 2007 - 13:45:49 CEST

Date: Tue, 4 Sep 2007 13:45:49 +0200
From: Sven Esbjerg <none@list0--xbsd.net.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Intel 965 GM Express chips

On Mon, Sep 03, 2007 at 07:40:20AM +0200, Benny Simonsen wrote:
> Jeg har egentlig allerede købt en Dell Vostro 1700 med ovenstående
> grafik skrammel, men er ved at få kolde fødder.

Pt. er Intel gode til det med Xorg og drivere. Dog følger deres drivere Xorg
meget lige. Dvs. der nok er en driver til det chipset du nævner, men at den
nok er at finde til seneset stabile Xorg server - dvs. Xorg release 7.3 som
ikke er med i FreeBSD endnu.

Så kan du jo selv vælge om du vil have en binær klump fra nvidea eller en
Xorg driver som du må vente en anelse på.

-Sven

--
WWW: http://sven.esbjerg.name
IM:  sven.esbjerg@jabber.dk