Online betaling

From: Rico Secada (none@coolzone--it.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 04 Sep 2007 - 06:45:57 CEST

Date: Tue, 4 Sep 2007 06:45:57 +0200
From: Rico Secada <none@coolzone--it.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Online betaling

Hej

Jeg leder efter en fornuftig online betalingsløsning.

Jeg har set på freepay.dk som bl.a. gratisdns bruger, og vil høre om
der er nogen, der kan give deres mening til kending? Evt. om der er
andre løsninger, der kan anbefales?

Det er nødvendigt, at man kan videresende brugeren til en accept-side
når transaktionen er gennemført, så man automatisk kan tilføje
betalingsbeløbet i bruger databasen. Systemet skal være så automatisk
så muligt, så der er så lidt administration som muligt.

Takker på forhånd.

Mvh. Rico