Re: maillog.x.bz2 - nemmeste måde at søge i dem på ?

From: Mikael Syska (none@mikael--syska.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 01 Oct 2007 - 22:59:15 CEST

Date: Mon, 01 Oct 2007 22:59:15 +0200
From: Mikael Syska <none@mikael--syska.dk.lh.bsd-dk.dk>
To:  bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: maillog.x.bz2 - nemmeste måde at søge i dem på ?

Hej,

Henrik Brix Andersen wrote:

> bzgrep(1) eller zgrep(1) plejer at være vejen frem.
>
> Mvh
> Brix

Tak begge to ... det er jo ikke mindre end en strålende kommando ... ved
så ikke hvorfor en person dengang havde lavet et script, det må have
kunnet noget mere.

Jeg skulle bare hoppe alle maillog igennem da jeg havde fået at vide en
person havde sendt mail, som så ikke var kommet frem ... men intet fra
hans email ... :-)

Så jeg håber det er noget i den anden ende som ikke virker ...

// ouT