Re: tar exclude virker ikke

From: Preben Uhrskov (none@preben--uhrskov.biz.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 13 Nov 2007 - 11:42:28 CET

Date: Tue, 13 Nov 2007 11:42:28 +0100
From: "Preben Uhrskov" <none@preben--uhrskov.biz.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: tar exclude virker ikke

Den 13/11/07 skrev Ebbe Hjorth <none@info--ebbehjorth.dk.lh.bsd-dk.dk>:

> Nu har jeg ik nogen tgz. nogen steder, men jeg har da en full path foran
> /backup/www.backup.tar
>
> /usr/bin/tar -czPf /backup/www.backup.tar --exclude='*.zip' usr/local/www/

Du er altså lidt svær at hjælpe, når du ikke poster noget som helst
information ud over "nu har jeg ikke nogen tgz-fil nogen steder?!?!"

Ja - måske har du en fuld path foran, men har du prøvet at sætte en
fuld path til et sted, hvor er er plads til dit backup job? Det nytter
jo ikke at du forsøger at tage backup til /backup, hvis der ikke er
plads nok her.

// preben