Re: arp: unknown hardware address format (0x0003)

From: Mark Ruvald (none@wabsie--gmail.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 05 Nov 2007 - 18:39:17 CET

Date: Mon, 5 Nov 2007 18:39:17 +0100
From: "Mark Ruvald" <none@wabsie--gmail.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: arp: unknown hardware address format (0x0003)

Den 05/11/07 skrev Ebbe Hjorth <info@ebbehjorth.dk>:

> Hej,
>
> Jeg har en FreeBSD 6.2, der i /var/log/messages/ siger
>
> kernel: arp: unknown hardware address format (0x0003)
>
> Jeg har prøvet google, men det kastede for en gangsskyld intet lys over
> sagen, hvad gør jeg?
>

> På forhånd tusind tak liste,
>
> Mvh Ebbe

Hej,
De beskeder får jeg hver dag.
Jeg har ikke undersøgt det nærmere, men jeg tror ikke
at det er noget man skal være særligt bekymret over
- det er med stor sandsynlighed ikke FreeBSD's fejl.

Enten er der bare sket en enkelt transmissionsfejl,
ellers er der noget galt med de maskiner der er oprettet
forbindelser til.

På vores bolig-lan, har mistanke om at det er Windows
maskiner eller den HSRP-router jeg sidder bag, som står bag.

Håber det hjælper en smule...

--
- Mark Ruvald.