Julefrokost 07 i bsd-dk regí

From: Brian Josefsen (none@bj--cold.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 02 Nov 2007 - 18:51:14 CET

Date: Fri, 02 Nov 2007 18:51:14 +0100
From: Brian Josefsen <none@bj--cold.dk.lh.bsd-dk.dk>
To:  bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Julefrokost 07 i bsd-dk regí

Hej liste

Sidste år sendte Ole G. på vegne af bestyrelsen allerede den 26/9 varsel
ud om julefrokost. P.g.a. mit alt for store madhjerte endte jeg som
arrangør. Kan nogen fra bestyr@ fortælle noget om der er et eller andet
på bedding ? Ellers må vi nok snart til at se os omkring. Sidste år
endte vi på en restaurant, det var Ok, ikke ideelt, men ikke mindst den
efterfølgende tur med kun en enkelt BSD bruger i detentionen var ganske
underholdende.
Men hvis det skal blive til noget i år må vi hurtigst muligt finde: En
tovholder, en dato, og ikke mindst et sted.

Hvad siger bestyr@ ?

--
Med venlig hilsen / Best regards
Brian Josefsen