Re: Husk Happy Hacking imorgen onsdag

From: Henrik Kramshøj (none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 30 May 2007 - 08:42:39 CEST

Date: Wed, 30 May 2007 08:42:39 +0200
From: Henrik Kramshøj <none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk>
To:  bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Husk Happy Hacking imorgen onsdag

Jeppe Liisberg wrote:

> Hejsa :-) hvad er det nu lige happy hacking går ud på - må man gerne
> tage sine egne små projekter med og evt. bruge det til sparring?
Det er lige præcis hvad happy hacking går ud på :-)

Man møder op og der er basal infrastruktur i form af et par strømskinner
og netværksudstyr (1-2 Ethernet switche) - husk selv kabler!

Der er nogen der blot bruger det som en social hyggeaften, mens
andre er meget aktive og gør indhug i todo-listen. Du bestemmer
hvad der skal ske.

Typisk kommer man hjem med inspiration til løsning af de problemer
man har medbragt eller ideer til nye projekter/teknologier man skal
se på.

Mvh og hyg jer

Henrik

PS Jeg kan ikke komme iaften da jeg er i Århus for PROSA :-(

--
Henrik Lund Kramshøj, Follower of the Great Way of Unix
hlk@security6.net, +45 2026 6000 cand.scient CISSP CEH