RE: [SPAM] Re: [SPAM] Re: [SPAM] RE: klokken bliver ved med at gå forkert

From: Allan Wermuth (none@alw--sdu.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 25 May 2007 - 13:45:17 CEST

Subject: RE: [SPAM] Re: [SPAM] Re: [SPAM] RE: klokken bliver ved med at      gå forkert
Date: Fri, 25 May 2007 13:45:17 +0200
From: "Allan Wermuth" <none@alw--sdu.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>

Under VMware er det meget vigtigt, at få installeret VMware tools, ellers
kan du være 100% sikker på at tiden skrider ......, og gør dig selv den
tjeneste at synkronisere tiden op mod en NTP server. Jeg har ALDRIG haft
en server, hvor tiden ikke skred, hvis ikke jeg gjorde noget aktivt, så
som at synkronisere tiden via NTP.

Bare 5 minutter ude af sync, og authentication via Kerberos er umuligt, så
tiden skal bare være i sync ;-)

God Pinse, nu vil jeg holde fri :-)

mvh
Allan