Postfix Local catch-all address

From: jems@mad.dk
Date: Fri 25 May 2007 - 12:24:34 CEST

From: jems@mad.dk
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Postfix Local catch-all address
Date: Fri, 25 May 2007 12:24:34 +0200

Hej Liste.

Nu har jeg med stor hjælp fra nerdgirl.dk og de kloge hoveder her i listen
fået min Postfix til at køre. Og så skal der jo pilles, rodes og rages for
at se hvad den eller kan af spændende ting :-)

Jeg kører med virtuelle brugere i MySQL, og det virker fint. Nu vil jeg
gerne have at Postfix pænt aflevere al mail der ikke har en gyldig modtager
til en cath-all bruger.
I main.cf har jeg prøvet med både
local_recipient_maps = unix:passwd.byname $alias_maps og
local_recipient_maps = (ingen ting)

og

luser_relay = stefan+$local og
luser_relay = stefan+$domain

Jeg kan stadig modtage post til de oprettede brugere, men post til ikke
eksisterende brugere giver følgende i maillog:

May 25 09:13:18 FreeBSD postfix/smtpd[1466]: NOQUEUE: reject: RCPT from
fitch6.uni2.net[130.227.212.6]: 550 5.1.1 <none@hans--jems.dk.lh.bsd-dk.dk>: Recipient address
rejected: User unknown in virtual mailbox table; from=<none@jems--mad.dk.lh.bsd-dk.dk>
to=<none@hans--jems.dk> proto=ESMTP helo=<fitch6.uni2.net.lh.bsd-dk.dk>

Og jeg har husket at køre postfix reload efter ændringerne i main.cf ;-)

Hvad gør jeg forkert?

--
Mvh
Stefan