SV: proftp gange 10

From: Laust S. Jespersen (none@L--ust.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 23 May 2007 - 10:19:18 CEST

From: "Laust S. Jespersen" <none@L--ust.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: SV: proftp gange 10
Date: Wed, 23 May 2007 10:19:18 +0200

Hej Ebbe,
Hvordan starter du din proftpd? fra /usr/local/etc/rc.d ? (er den i
rc.conf?) eller fra inetd?
Det kunne jo være fordi du forsøgte begge dele? (det er bare et gæt)

Har du overvejet at skifte til noget bedre? ;)
Jeg kan varmt anbefale både pure-ftpd, vsftpd, bsdftpd-ssl og endda
også den indbyggede ftpd.
Det kommer alt sammen an på hvad du skal bruge den til.

--
Med venlig hilsen / Best Regards
Laust Jespersen