Re: Måling af CPU temperatur - Måde at svare på

From: Axel Kellermann (none@axel.kellermann--get2net.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 18 May 2007 - 18:03:14 CEST

Date: Fri, 18 May 2007 18:03:14 +0200
From: Axel Kellermann <none@axel.kellermann--get2net.dk.lh.bsd-dk.dk>
To:  bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Måling af CPU temperatur - Måde at svare på

Brian Josefsen skrev:
> Det er bare nemmere at være et sted hvis alle følger de samme enkelte
> regler, læs evt. dette: http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html
>
> God weekend til alle!
>
> /Brian Josefsen
Det der er essensen i kommunikationen er at:
    - det er overskueligt
    - det er forståeligt
    - der er nemt
Jeg synes ikke at jeg har forbrudt mig mod disse.
Så kan man opstille en masse faste omstændelige regler for kommunikation
der tager højde for alt. Det vil måske forhindrer folk i at deltage, da
det så bliver for besværligt!!
Min konklusion på dette er:
Det er godt at håndhæve visse regler, men jeg synes at det er et dårligt
valgt eksempel at fare i flint over.
Jeg har igennem de sidste 5 år fulgt denne liste nøje og synes egentligt
at det går meget godt. Der har været eksempler hvor der er <snippet> så
meget i dialogen at det er vanskeligt at følge med uden et stort
detektivarbejde og beskrivelsen af problemerne har været så mangelfulde
at det er svært at svare konkret, men smuttere må der være.
Jeg vil fortsat følge den og bruge feksible måder at diskutere på - det
der er vigtigt er at de 3 ovenstående punkter følges.

Jeg ville egentligt hellere have lidt feed-back på problemet, men det
var åbenbart kun Thomas, der havde noget erfaring på området - tak for det!

Mange hilsner
God weekend

Axel Kellermann