Re: Måling af CPU temperatur - Måde at svare på

From: Jakob Breivik Grimstveit (none@jakob--grimstveit.no.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 18 May 2007 - 14:47:31 CEST

Date: Fri, 18 May 2007 14:47:31 +0200
From: "Jakob Breivik Grimstveit" <none@jakob--grimstveit.no.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Måling af CPU temperatur - Måde at svare på

> hvis man svarer øverst skal
> man ikke bladre hele mailen igennem for at se det interesante - det er
> den måde jeg ser mest

Et tips: Du burde lese gjennom t.d.
<http://home.online.no/~vidaandr/news/OBSquoting.html> og
<http://antibiomatika.net/usenet/quoting.html>.

Desse reglane har fungert svært godt i årtier på USENET og i epost-form.

Og dersom me no skal fylgje det sedvanlege reaksjonsmønsteret, så vil
du nekte for å endre din praksis, sidan det fungerer bra for deg.
Deretter vil fleire folk vil poste med fornuftige argument, og andre
vil flame deg osv. Utfallet kan vere så mangt, men eg trur du skal
vere et unikum om du får ei ny vinkling på dette som ikkje er sett på
news før, og er forkasta som ein dårleg idè.

Ikkje så veldig ofte eg ser slike diskusjonar på ei BSD-liste, though.

HAND

--
Jakob Breivik Grimstveit - http://grimstveit.no/jakob - +47 48298152