Re: Måling af CPU temperatur

From: Claus Guttesen (none@kometen--gmail.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 18 May 2007 - 13:54:27 CEST

Date: Fri, 18 May 2007 13:54:27 +0200
From: "Claus Guttesen" <none@kometen--gmail.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Måling af CPU temperatur

Hej.

On 5/18/07, Axel Kellermann <none@axel.kellermann--get2net.dk.lh.bsd-dk.dk> wrote:
> Hej
>
> Den har jeg været omkring, men den forstår ikke det motherboard
>
> Axel

Hvorfor det? Jo, det bliver så meget nemmere at følge en tråd.

Venligst ikke svar ved at skrive øverst i mailen, men find det punkt i
mailen du ønsker at give et svar eller komme med et indspil på, og
begynd svaret umiddelbart under.

--
regards
Claus

When lenity and cruelty play for a kingdom, the gentlest gamester is the soonest winner.

Shakespeare.