Re: Konstant load på FreeBSD-6.2-STABLE

From: Michael Knudsen (none@e--molioner.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 14 May 2007 - 12:43:38 CEST

Date: Mon, 14 May 2007 12:43:38 +0200
From: Michael Knudsen <none@e--molioner.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Konstant load på FreeBSD-6.2-STABLE

Quoting Phil Regnauld (regnauld@x0.dk):

> Weird. Og det er altid den samme load du ser ?
>
> Jeg er ikke rigtig bekymret over det, men det ligner måske
> en bug hvis det aldrig bevæger sig... Har du haft rebootet ?

Overvej engang at tvinge maskinen til at slide helt vildt og se, om det
haever load. Det skulle du gerne kunne se. Hvis ikke kunne det
taenkes, at kerne og userland er ude af sync, saa du i virkeligheden
faar printet data, der ikke er load.

Saet maskinen til at knuse tal eller andet, der -ikke- er IO-bundet.

--
There is no place I can go, there is no way I can hide.
It feels like it keeps coming from the inside.