Re: Hyggemøde idag d. 3 maj 2007, ses vi?

From: Henrik Kramshøj (none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 04 May 2007 - 09:28:30 CEST

From: Henrik Kramshøj <none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Hyggemøde idag d. 3 maj 2007, ses vi?
Date: Fri, 4 May 2007 09:28:30 +0200
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

On 03/05/2007, at 16.11, Lars Bonnesen wrote:

> Jeg regner med at komme hvis det ikke er for sent at melde sig til...
>
> Vh, Lars.

Det var det så ikke og det lykkedes da også at finde plads til Laust :-)

Vi(Laust) havde bestilt bord til 4 men der kom ialt 9 personer til
spisning,
så det var godt at tjeneren på restauranten var fleksibel!

Maden var god og humøret var godt - ingen mavesure UNIX folk der ;-)

Vi snakkede om lidt af hvert og selvom vi ankom sådan lidt sent og først
fik bestilt kl 19:30 var vi først ude 22:30 tror jeg. Menu 107 kan
anbefales,
måske med undtagelse af de der dybstegte ananasskiver, som var lidt
underlige.

Tak for en hyggelig aften

Henrik

--
Henrik Lund Kramshøj, Follower of the Great Way of Unix
hlk@security6.net, +45 2026 6000 cand.scient, CISSP