Re: DVB-T tunere til FreeBSD

From: Benny Simonsen (none@bsd-dk--slbs.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 02 May 2007 - 23:29:36 CEST

To: bsd-dk@bsd-dk.dk
From: Benny Simonsen <none@bsd-dk--slbs.dk.lh.bsd-dk.dk>
Date: Wed, 02 May 2007 23:29:36 +0200
Subject: Re: DVB-T tunere til FreeBSD

Sven Esbjerg <none@list0--xbsd.net.lh.bsd-dk.dk>
wrote on Mon, 23 Apr 2007 20:52:20 +0200:

> Jeg er i besiddelse af et Hollywood MPEG kort samt et Haupage PVR-350. Ingen
> af delen virker med FreeBSD 6.x el. CURRENT. Driveren kan ikke oversættes.
>

> Mvh
> Sven
> --
> WWW: http://sven.esbjerg.name
> IM: sven.esbjerg@jabber.dk

Hej

Jeg har forsøgt lidt under FreeBSD 6.0 (sådan cirka) - det er ved at
være ½ år siden.

Jeg har forsøgt lidt med et lånt Haupage USB kort, jeg husker ikke den
specifikke betegnelse, men jeg fik det ikke til at virke.

Det ser ud til at PCI kort er at foretrække - ud fra jeg googlede mig
frem til.

/Benny