Sourceforge - off topic

From: Torben Sørensen (none@tos--tinx.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 27 Mar 2007 - 23:11:10 CEST

Date: Tue, 27 Mar 2007 23:11:10 +0200
From: Torben Sørensen <none@tos--tinx.dk.lh.bsd-dk.dk>
To:  bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Sourceforge - off topic

hey folks

Først: Jeg ved det... der er off-topic, men jeg prøver alligevel her.

Jeg sidder og koder på et opensource cms og skal have oprettet + have
adgang til en database på sourceforge.net. Det er mit projekt (TinX/cms)
så det er mig der er admin..
Jeg har brugt det meste af 2 aftner nu og er ved at være lidt muggen
over ikke at kunne finde noget brugbart på google eller sourceforge.

Sourceforge har en vejledning som næsten virker... jeg kan bare ikke finde:
/Database User Password: specified by the project administrator on the
database admin page, must be initially set here and can be changed at
any time

/http://sourceforge.net/docman/display_doc.php?docid=4297&group_id=1#mysql

Er der nogen der ved hvordan jeg får oprettet databasen og adgang til den?

pft.

--
Med venlig hilsen
Torben Sørensen