Re: Ny laptop

From: Peter N. M. Hansteen (peter@bsdly.net)
Date: Tue 27 Mar 2007 - 21:50:17 CEST

To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Ny laptop
From: peter@bsdly.net (Peter N. M. Hansteen)
Date: Tue, 27 Mar 2007 21:50:17 +0200

Poul-Henning Kamp <none@phk--phk.freebsd.dk.lh.bsd-dk.dk> writes:

> Andre gode forslag med mindst 1400x1050 oploesning ?

Jeg har selv en sterk forkjærlighet for Thinkpader, siden de er blant
de stadig færre som har brukbar museerstatning (jeg hater de platene
som bare er i veien).

Da jeg var ute på markedet i fjor høst, endte jeg opp med noe i nærheten av
http://www5.pc.ibm.com/dk/products.nsf/$wwwPartNumLookup/_UL1DXDK?OpenDocument

Måtte ut med Microsoft-skatt, riktignok.

--
Peter N. M. Hansteen, member of the first RFC 1149 implementation team
http://www.blug.linux.no/rfc1149/ http://www.datadok.no/ http://www.nuug.no/