Re: OpenBSD på Sun Ultra 20 M2 workstation?

From: Henrik Kramshøj (none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 06 Mar 2007 - 14:30:01 CET

From: Henrik Kramshøj <none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: OpenBSD på Sun Ultra 20 M2 workstation?
Date: Tue, 6 Mar 2007 14:30:01 +0100
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

On 06/03/2007, at 13.37, Michael Knudsen wrote:

> Quoting Claus Guttesen (kometen@gmail.com):
>
> Mig bekendt er dmesg@-arkivet ikke tilgaengeligt online.
>
> Jeg fandt en dmesg fra 3.8-stable fra en Sun Ultra 20 Workstation, men
> hvor ens de to modeller er, ved jeg ikke. Den saa umiddelbart ikke ud
> til at have nogen problemer.

Jeg forventer umiddelbart heller ingen problemer ...

bemærk forventer

Jeg gider faktisk ikke købe to maskiner og derefter skulle
købe to dual-port kort Ethernet GBIT for at bruge dem ...

Det er efter sigende noget Tyan og formentlig med noget netkort
der burde være understøttet af nve driveren i FreeBSD, hvilket
så burde være nfe driveren på OpenBSD.

Jeg må overveje om det der try-buy kan bruges

Er der slet ingen fra Sun på listen? :-)

Mvh

Henrik

--
Henrik Lund Kramshøj, Follower of the Great Way of Unix
hlk@security6.net, +45 2026 6000 cand.scient, CISSP