OpenBSD på Sun Ultra 20 M2 workstation?

From: Henrik Kramshøj (none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 06 Mar 2007 - 13:09:48 CET

To: bsd-dk@bsd-dk.dk
From: Henrik Kramshøj <none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: OpenBSD på Sun Ultra 20 M2 workstation?
Date: Tue, 6 Mar 2007 13:09:48 +0100

Hejsa

Jeg står og skal bruge noget mere udstyr og plejer sådan set at
købe små noname Amd64 maskiner (med Asus bundkort)

Nu overvejer jeg så en Sun Ultra 20 M2 workstation, men ville
egentlig godt høre om nogen har prøvet dem med OpenBSD?

Det er formentlig ikke noget stort problem, men jeg ville være
glad hvis nogen ville prøve at boote med OpenBSD 4.0
eller eventuelt en -current

Hvis der er en dmesg så modtager jeg også gerne denne :-)

Mvh

Henrik

--
Henrik Lund Kramshøj, Follower of the Great Way of Unix
hlk@security6.net, +45 2026 6000 cand.scient, CISSP