Re: HP 50g

From: Jesper B. Rosenkilde (none@gloin--anarki.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 04 Mar 2007 - 11:31:59 CET

Date: Sun, 04 Mar 2007 11:31:59 +0100
From: "Jesper B. Rosenkilde" <none@gloin--anarki.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: HP 50g

Karsten Schmidt wrote:

> At forbinde den er vel nemt nok :)

Ja okay, så langt lykkedes det mig at komme :-P

> Hvad vil du gerne have den til at gøre?

Jeg vil gerne have den til at dukke op, som en et eller andet der bruger
ucom-driveren, altså som en tty. Jeg er vistnok ved at have været
igennem alle usb til seriel-driverne. Dog uden der var nogle af dem der
fik den til at dukke op som andet end et ugen. Jeg har fundet ud af at
Linux har support for den gennem deres usbserial-driver, men det kan jeg
jo ikke bruge til så meget ;-)

Mvh
Jesper