Re: Erfaring søges: Butler Networks

From: Niels S. Eliasen (none@nse--delfi-konsult.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 21 Jun 2007 - 15:07:28 CEST

From: "Niels S. Eliasen" <none@nse--delfi-konsult.com.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Erfaring søges: Butler Networks
Date: Thu, 21 Jun 2007 15:07:28 +0200
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

I princippet alle som laver som laver trådløse løsninger..
for os der bor ude på Lars T... er det den eneste løsning, da TDC
ikke vil forbedre deres kabler(så her hos os er max hastighed 2Mb!!),
og elselskabet i form af SEAS/NVE har en tidsplan der hedder "efter
2010" ...

så det tyder på at den eneste mulighed er noget trådløst...
så jeg søger noget mere kvalitativt end det sædvanlige: "kan det
hele, til den halve pris, med en bedre service" ... blablabla.....