Sendmail + milter-greylisting = mistede mails

From: Claus Krogsgaard (none@claus--krogsgaard.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 13 Jun 2007 - 22:37:29 CEST

From: "Claus Krogsgaard" <none@claus--krogsgaard.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Sendmail + milter-greylisting = mistede mails
Date: Wed, 13 Jun 2007 22:37:29 +0200

Kære gruppe,

Håber der er nogle af jer der kan hjælpe med et problem.

Jeg har kørt milter-greylisting på min sendmail installation, for det er jo
bare sagen. Nu er jeg stødt på et problem at den afviser nogle mails på
bestemte domæner med Relay access denied:

Meddelelsen nåede ikke frem til nogle af eller alle de ønskede modtagere.