Re: Tip: hvis du er træt af TDC's DNS, så prøv OpenDNS

From: Peter Larsen (none@mail--czar.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 07 Jun 2007 - 17:34:14 CEST

From: Peter Larsen <none@mail--czar.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Tip: hvis du er træt af TDC's DNS, så prøv OpenDNS
Date: Thu, 7 Jun 2007 17:34:14 +0200
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

On Jun 7, 2007, at 4:34 PM, Niels S. Eliasen wrote:

> Jeg har tidligere undret mig over at .. eksempelvis Politiken ..
> var så forbasket sløv i både Safari, Camino osv osv,
> og tænkte at det sikkert var et Mac problem....eller at det ville
> være svaret hvis man henvendte sig til eksempelvis Politiken....

ja, for du har klart brug for at have nogle andre til at bestemme for
dig hvad du må se.. det er jo lige præcis det vi andre kæmper for,
retten til censur i DNS jvf. allofmp3/mp3.com og vores venner fra
plesner, bender von haller og schlüter.

Sæt en lokal named cache dns op, som du kan stole på!

regards, Peter - GratisDNS.dk
(dette indlæg indeholder ironi!)