Re: Automatisk buildworld/kernel

From: Flemming Jacobsen (none@fj--batmule.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 03 Jul 2007 - 20:54:38 CEST

Date: Tue, 3 Jul 2007 20:54:38 +0200
From: Flemming Jacobsen <none@fj--batmule.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Automatisk buildworld/kernel

Axel Kellermann wrote:
> Jeg har lavet et script der laver en cvsup af src og en make buildworld
> og make buildkernel.
> Min tanke er at køre det via cron med jævne mellemrum, men lave
> mergemaster og installdelen manuelt.
> Kan det give problemer at dette script kører to gange uden at resultatet
> installeres?

Du risikerer at formanden for elsparerådet personligt møder op
for at tæve dig, men ellers giver det ingen problemer.

Og du skal selvfølgelig være klar over, at hvis du får brug for en ny
kerne, så vil du skifte kodebase i forhold til den du bootede på.

        Hyg'
        Flemming

--
Flemming Jacobsen                                  Email: fj@batmule.dk
   ---===   If speed kills, Windows users may live forever.   ===---