Re: Danske tegn i subversion på BSD, OpenBSD og OSX vs Subversion på Windows

From: Henrik Kramshøj (none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 02 Jul 2007 - 20:46:15 CEST

Date: Mon, 02 Jul 2007 20:46:15 +0200
From: Henrik Kramshøj <none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk>
To:  bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Danske tegn i subversion på BSD, OpenBSD og OSX vs Subversion på Windows

Claus Guttesen wrote:

> Jeg fik tilsvarende problem for en stund siden, men løste det ved at
> gøre følgende i zsh:
>
> export LANG=da_DK.UTF-8

Det virker fra kommandolinien med at ændre til UTF som ovenfor,
men man kan så stadig have svært ved at ændre filnavnet ... men checkout
virkede da!

Til gengæld har jeg idag med svnX bladret mig ned i SVN repository og
lavet svn move på den fil der drillede :-)

grim url, eller brug google:
http://www.lachoseinteractive.net/en/community/subversion/svnx/features/?sid=f86994758499435045aad92c847d2a21

Så det lader til at et GUI interface indimellem kan redde dagen,
men jeg vil ikke citeres for det.

Mvh

Henrik

--
Henrik Lund Kramshøj, Follower of the Great Way of Unix
hlk@security6.net, +45 2026 6000 cand.scient CISSP CEH