Re: c-program og to pointere core-dumper

From: Claus Guttesen <none_at_kometen--gmail.com.lh.bsd-dk.dk>
Date: Wed, 31 Jan 2007 17:07:56 +0100
To: bsd-dk_at_bsd-dk.dk

> Jeg skal overføre nogle værdier som pointere i c, som core-dumper. For
> at se hvad jeg gjorde galt, skrev jeg så dette lille program (ingen
> applaus tak):

For at svare på min egen mail, så løste problemet sig ved at malloc'e a og b:

a = malloc(sizeof(int));
b = malloc(sizeof(int));

design~/devel/c%>cc -Wall -o pointer pointer.c
pointer.c: In function `main':
pointer.c:7: warning: implicit declaration of function `malloc'
design~/devel/c%>./pointer
Hej
a: 7

Snork, sådan er der så meget, og nu skal jeg vidst snart hjem.

Hilsen
Claus