dont worry, be a happy hacker - Happy hack på onsdag!

From: Henrik Kramshøj (none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 29 Jan 2007 - 09:32:03 CET

To: bsd-dk@bsd-dk.dk
From: Henrik Kramshøj <none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: dont worry, be a happy hacker - Happy hack på onsdag!
Date: Mon, 29 Jan 2007 09:32:03 +0100

Hejsa

På onsdag er der happy hack kl 19:00 (plejer at fortsætte til ca.
21/22 tiden)!

Det betyder at man har mulighed for at hyggehacke på sine egne projekter
i Symbion med ligesindede - uden børn, kone, job, Xbox, PS2, DVD,
kærester, Sex

Happy hack er ikke en installfest, men der plejer at være nogen der lige
giver en hånd med hvis der skal installeres *BSD på en laptop eller
lignende.

Alle er velkomne og man kan arbejde på hvad man ønsker, eller blot hygge
med en pizza og øl - medbring selv eller vi ringer sammen og bestiller.

Jeg glæder mig selv til at komme og hugge lidt på min todo liste,
eller de andre
projekter der ligger på bordet:
Thecus N4100 og OpenBSD/armish
Opgradering af OLAT
Fordanskning af OLAT

Kom og hack!

Mvh

Henrik

--
Henrik Lund Kramshøj, Follower of the Great Way of Unix
hlk@security6.net, +45 2026 6000 cand.scient, CISSP