Re: freebsd 6.2 med postfix

From: Ebbe Hjorth (none@ebbe--bornholmermail.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 28 Jan 2007 - 16:39:50 CET

Date: Sun, 28 Jan 2007 16:39:50 +0100 (CET)
Subject: Re: freebsd 6.2 med postfix
From: "Ebbe Hjorth" <none@ebbe--bornholmermail.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

> Det burde ikke være nødvendigt at ændre rc.conf hvis du bruger mailer.conf
> og
> den indeholder:
>
> sendmail /usr/local/sbin/sendmail
> send-mail /usr/local/sbin/sendmail
> mailq /usr/local/sbin/sendmail
> newaliases /usr/local/sbin/sendmail

Okay, min mailer.conf indeholder overstående

> Jeg går ud fra at når der står root@xxx.dk og root@bytemind.dk at det er
> fordi du har prøvet at obfuskere loggen og har glemt noget...
>
> Er din postfix konfigureret til at modtage mail for bytemind.dk?
> Er der en: mydestination med bytemind.dk i main.conf?

mydestination = odin, bytemind.dk, odin.bytemind.dk

> Det ser ikke ud som om din postfix vidersender mails.
>
> Har du læst postfix dokumentationen?

Nej du har ret, det ser ik ud som om at den vidersender mails,
/var/mail/root indeholder alle de manglende mails :-(

Jeg har ikke læst hele postfix dokumentationen, men jeg har læst og læst
derinde over de sidste tre dage. Uden dog at finde noget guf.